4 kafe hipster sekitar KL.

Ramai yang sekarang suka lepak kafe kafe hipster, menu yang sama je macam kedai biasa tapi di upgrade dan harga pun confirm lah upgrade juga...

Ramai yang sekarang suka lepak kafe kafe hipster, menu yang sama je macam kedai biasa tapi di upgrade dan harga pun confirm lah upgrade jugak hehe. So antara kafe hipster sekitar KL ialah ;

LOKL Coffee Company


Wondermilk

Stranger at 47

Showcase

Banyak lagi pilihan kafe yang ada, kalau korang nak tahu, jom baca kat sini

Osman

Share your thoughts here

Thank you for dropping by

0 comments

Followers