7 fakta mengenai kucing.

Mungkin ada yang korang taktahu pasal kucing, korang ingat korang bela kucing korang dah tahu semua pasal kucing? Heh. Setiap tahun, ...

Mungkin ada yang korang taktahu pasal kucing, korang ingat korang bela kucing korang dah tahu semua pasal kucing? Heh.



  • Setiap tahun, hampir 4 juta ekor kucing dimakan di Asia
  • Purata seekor kucing tidur, 2/3 dalam masa sehari
  • Sekumpulan kucing dipanggil " Clowder "
  • Kucing boleh buat 100 bunyi yang berbeza. Anjing 10 je.
  • Cat - lover dipanggil Ailurophilia
  • Anak kucing memang selalu tidoq sebab hormon diorang dilepaskan time tidoq
  • Kucing tiada kelenjar peluh kat badan macam manusia, tapi kucing punya kat kaki.
p/s- Korang dah tengok kucing kucing comel ni?

Osman

Share your thoughts here

Thank you for dropping by

0 comments

Followers