7 produk Mcd yang tiada di Malaysia.

Ada rakyat yang masih boikot Mcd? Kalau ada bagus la, kalau takde pun bagus jugak, semua nya terpulang pada korang. Well, post kali ni ...




Ada rakyat yang masih boikot Mcd? Kalau ada bagus la, kalau takde pun bagus jugak, semua nya terpulang pada korang. Well, post kali ni aku nak sembang pasal produk (makanan) Mcd yang takde pun jual kat Malaysia. Yums!

Cono Oreo (Mexico)

McNurnburger (Germany)

KiwiBurger (New Zealand)

McArabia (Middle East)

Bubblegum Squah McFlurry (Australia)

Mozarella Dippers (Britain)

McPrawn (Russia)

p/s- Kalau produk macam ni korang nak makan ke? Err

Osman

Share your thoughts here

Thank you for dropping by

1 comments

  1. Makan sayur jela banyak2. Lagi sihat. Hehehehe.
    McD dia punya menu ikut negara juga kan.

    ReplyDelete

Followers