Siapa tak nak kerja kerajaan?

Assalamualaikum & hello guys. Based on tajuk post kali ni, siapa yang tak nak kerja kerajaan kan? Macam macam advantages dapat. Seb...




Assalamualaikum & hello guys. Based on tajuk post kali ni, siapa yang tak nak kerja kerajaan kan? Macam macam advantages dapat. Sebagai contoh, elaun perumahan, elaun COLA, cuti bersalin, kenaikan pangkat, elaun itu, elaun ini, dan yang aku rasa semua orang bersetuju, susah untuk dibuang kerja apabila korang dah diserap dalam badan kerajaan ;-)

Tapi korang ingat senang senang je ke nak diserap masuk dalam kerajaan. Kena isi borang (apply kerja la) , pergi interview, pass interview baru la dipanggil bekerja. So sekarang aku nak bagi tips/ rahsia macam mana nak lulus dengan senang interview/ temuduga kerja kerajaan ni. Yang aku tahu, interview yang terdekat ni mungkin bagi jawatan Penguasa Kastam W41. Di sini aku sertakan dua link, korang boleh usha dua dua link ni sebab aku dah tengok dua dua link ni dah aku rasa dua dua sangat berguna untuk siapa yang nak pergi temuduga kerja kerajaan. Take a look!


Osman

Share your thoughts here

Thank you for dropping by

0 comments

Followers