Buat duit secara online via ChurpChurp

Assalamualaikum & hello para blogger. Seperti yang korang tahu, ChurpChurp ni merupakan antara syarikat pengiklanan yang besar da...




Assalamualaikum & hello para blogger.
Seperti yang korang tahu, ChurpChurp ni merupakan antara syarikat pengiklanan yang besar dalam talian. ChurpChurp lebih kurang macam Nuffnang juga lah tapi ChurpChurp hanya iklan iklan & kempen tertentu sahaja. Nuffnang kita tak tahu apa iklan yang akan dipilih.

Kali ini aku terpilih untuk kempen "Social Seeding" oleh ChurpChurp. Bukan semua Churp-ers dapat social seeding ni, hanya yang terpilih sahaja. Aku teruja lah sebab dah lama aku tak dapat ni, korang yang otai otai mesti dah biasa dapat kan. Hm, Nuffnang pun dalam lama aku tak dapat Buffered Earning, tak nak bagi ke Nuffnang? ;-)

Osman

Share your thoughts here

Thank you for dropping by

0 comments

Followers