Koyuki, ikon kucing bengis?

Assalamualaikum and hello dear cat lover(s). Terdapat pelbagai ragam manusia didunia ni, ada yang suka sangat sangat dengan kucing, ada...




Assalamualaikum and hello dear cat lover(s). Terdapat pelbagai ragam manusia didunia ni, ada yang suka sangat sangat dengan kucing, ada yang tak boleh (allergy) dengan kucing and ada yang macam aku, berada di tengah tengah. Para pencinta kucing mesti dah tahu mengenai kewujudan kucing comel, Shishi Maru Cat. So now viral pulak dengan gambar gambar "bengis" seekor kucing di Jepun, Koyuki. Jom layan gambar Koyuki. Somehow even kucing ni nampak "bengis" its still cute, kan?








p/s- Comel macam kucing korang tak? Cuba tengok sini.

Osman

Share your thoughts here

Thank you for dropping by

0 comments

Followers