10 hadiah harijadi dari Lazada untuk saya!

Assalamualaikum dan selamat hari jadi kepada yang menyambutnya hari ini. Kebiasaanya kalau kita yang menyambut hari jadi, kita yang akan ...


Assalamualaikum dan selamat hari jadi kepada yang menyambutnya hari ini. Kebiasaanya kalau kita yang menyambut hari jadi, kita yang akan diberikan hadiah tetapi lain pula cerita bagi pihak Lazada yang bakal menyambut ulang tahun ke-4 company tersebut dengan akan menawarkan hadiah yang pelbagai kepada blogger blogger dengan hanya menyediakan satu entri yang berkaitan dengan apa yang kita mahu beli Lazada pada hari jadi kita kelak. So exicted bukan? Jika berminat sini rujuk sini.

Syarat penyertaan ini simple just senaraikan 10 barangan yang akan anda beli time birthday di Lazada. So ini adalah senarai 10 hadiah harijadi aku ;


1. Samsung Galaxy S7
 Sudah semestinya telefon pintar menjadi pilihan pertama kerana kondisi telefon yang aku gunakan sangat nazak dan tidak menawarkan update update terkini. Lagipun aku memang dah biasa dengan penggunaan telefon Samsung ini yang user-friendly. Plus korang sendiri pun tahu Samsung S7 ini baru sahaja dilancarkan dalam bulan Mac ini juga, jadi sudah semestinya telefon ini dilengkapi dengan teknologi terkini.

2. Lenovo Gaming Laptop Y Series

Laptop keluaran Lenovo menjadi pilihan kerana brand Lenovo sudah tidak asing lagi bagi aku kerana sebelum ini memiliki laptop brand Lenovo tapi kondisinya juga turut hampir nazak dan "performance" laptop tersebut mengecewakan aku. Jadi inilah masanya untuk aku mendapatkan laptop terbaru keluaran Lenovo.

3. Lenovo F310S 1TB External Hard Drive

Kalau dah ada laptop jenama Lenovo, apa kata kalau hard disk pun brand Lenovo kan lagi matching. Kenapa nak hard disk? Sebabnya aku tak pernah ada hard disk sebab nak beli harganya bagi aku agak mahal, so dengan adanya hard disk ni lagi senang untuk aku organise movie movie yang didownload dan untuk organise file file pun jadi lagi mudah dan cepat kerana sizenya yang besar iaitu 1TB.

4. Classic Bristol Lady Rose 

Well, mostly orang dah tahu jenama DW/Daniel Wellington ini dikagumi kerana kecantikkan dan theme 'classic' yang dibawakan oleh jenama DW ini. Aku mempunyai jam DW juga tapi bukanlah original tak mampu aku untuk membelinya, tengok harga jelah. Jadi aku berharap dapat gunakan voucher dari pihak Lazada untuk membeli jam DW ini

5. Sony 40" BRAVIA Internet LED Backlight TV

Since TV kat rumah aku tu jenis lama yang tak berapa nak elok dah keadaan sekarang tak salah rasanya kalau aku demandkan tv baru yang dilengkapi dengan teknologi baru ni, boleh disambungkan dengan internet, paparan skrin yang smooth and clear dan juga sound system yang terbaik. Hence, SONY memang terkenal dalam pembuatan tv yang terbaik.

6. SONY PlayStation 4 500GB (PS4)

Apa guna kalau dah ada tv SONY Bravia yang paparan menarik and sound system yang mantap tapi tak digunakan sepenuhnya? Jadi kita fully utilize kan tv tersebut dengan gunakan PS4 yang dibeli dari Lazada ini. Aku dah lama sangat tak main PS, last PS aku main ialah PS2 jadi apa salahnya kalau aku memiliki PS4. Boleh main dikala waktu lapang bersama kawan kawan kan?

7. Call Of Duty: Black Ops III

Dah ada tv SONY BRAVIA dan dah ada PS4, sudah tentu aku perlukan game yang menarik dan gempak. Jadi aku pilih Call Of Duty: Black Ops III sebagai pilihan aku untuk main game ini di PS4 serta tv SONY BRAVIA yang baru tu. Game ini memang menepati citarasa aku sebab aku memang gemarkan game game RPG, perang etc sebagai contoh, Battlefield & Metal Gear Solid.

8. Fitness Gym 20KG Dumbell

Dah memang menjadi minat aku untuk "main besi". To be honest aku lagi minat "main besi" dari futsal badminton dna sukan sukan lagi sebabnya sukan ini tidak memerlukan skills yang tinggi hanya perlukan minat dan dtermination yang tinggi. Aku pun belum pernah ada set dumbell so rasanya inilah masa yang terbaik untuk aku miliki satu set dumbell.

9. 2016 Nike Roshe Run Men Women Running

Dah nama pun kalau minat "main besi" kadang kadang aku akan ke gym jugak untuk gunakan peralatan disana yang lebih gempak tapi malangnya kasut yang aku gunakan tak berapa sesuai untuk bersukan dah aku rasa Nike Roshe Run ini merupakan pilihan yang tepat untuk aku. Alang alang tu boleh jogging sekali kan?

10. American Tourister Cube Pop Spinner 68/24

Kehidupan aku yang bekerja jauh dari family dan memerlukan travel menaiki kapal terbang pasti lagi mudah dan senang dengan adanya beg travel dari Lazada ini. Beg ini 100% diperbuat dari polycarbonate dan sudah semestinya ada warranti selama 3 tahun.


Okay sudah siap wishlist birthday aku. Ini 10 barang yang insyaAllah aku akan usahakan untuk beli jika memenangi hadiah voucher dari Lazada. Korang pun join lah sekali peluang terbuka ni.


This post is an entry for the InvolveAsia x Lazada MY blogger contest. Cash and Lazada voucher sponsored by Lazada Malaysia and shopcoupons.

Osman

Share your thoughts here

Thank you for dropping by

1 comments

  1. Salah ni, sepatutnya setiap link yang ada kena guna affiliate Involve Asia punya link.. Lepas tu setiap barang kena linkkan affiliate bersama involve asia dengan lazada malaysia..

    http://www.mejuez.com/2016/03/lazada-malaysia-4th-birthday-2016-10.html

    http://www.mejuez.com/2016/03/buat-duit-dengan-involve-asia.html

    boleh rujuk..

    ReplyDelete

Followers